Ország:
Magyarország
Telefonos megkeresések

Szeretne többet megtudni rendszerünkről?

Örömmel visszahívjuk! Kérjük, írja meg nevét, telefonszámát és mi rövidesen megkeressük Önt!

Levelét a következő címre küldje:

info.hu(at)proalpha.de

Kapcsolat

Kérdése vagy észrevétele van?

Írja meg e-mail-ben – mi hamarosan válaszolunk Önnek.

Levelét a következő címre küldheti:

info.hu(at)proalpha.de

Cím

proALPHA Software Kft.

Fehérvári út 84a.

Tel. +36 (1) 371-1560

Fax +36 (1) 371-1569

Útvonaltervező

IT & Business – fókuszban a CRM

A proALPHA bemutatja az integrált ügyfélkapcsolat-management előnyeit

04.08.2011

A proALPHA Software AG 2011. szeptember 20. és 22. között ismét jelen lesz a Stuttgartban megrendezésre kerülő IT & Business kiállításon (5. csarnok, 5C13 stand). Az idei rendezvény középpontjában a proALPHA®-rendszer magjába kódolt CRM, azaz az ügyfélkapcsolat-management áll. Az integráltság kisebb karbantartási ráfordítás mellett hatékonyabb használatot biztosít egységes felhasználói felületen, nem úgy, mint az interfészelt külső megoldások.

A növekvő versenyintenzitás és a termékek, szolgáltatások bővülő helyettesíthetősége egyre inkább nehezíti a pusztán termékjellemzőkön alapuló különbségtételt. Emiatt ma már egyáltalán nem elégséges az ügyfelek cím- és egyéb adatainak folyamatos karbantartása. Egyre több új eszközt kell alkalmazni a vállalatvezetésnek, mint például az ügyfelek pontosabb és mélyebb ismeretének elérését, elsőrangú szolgáltatások nyújtását, egyedi ajánlatok készítését stb.

A proALPHA rendszer a teljes vállalatot átfogó, integrált megoldással szolgálja a CRM-et. A rendszer átfogó képet nyújt az ügyfelekről, ami az ügyfélkapcsolat-management klasszikus hiányosságainak kiküszöbölését biztosítja. Olyan tipikus folyamatok, mint például komplexebb termékek elkészítésére vonatkozó ajánlattétel, ill. reklamáció- vagy kintlevőség-kezelés, mind-mind egységes, vállalati szinten kerülnek feldolgozásra. Ezáltal rövidülnek az átfutási idők, hatékonyabbá válik a folyamatok lebonyolítása, valamint megszűnik a redundáns adatfeldolgozás. A proALPHA® CRM-funkcionalitásai az egységes felhasználói felület, a proALPHA Analyzer-ben történő elemzések, integrált és modulokon átívelő Workflow-komponensek, továbbá a dokumentum-management rendszer által teljesednek ki igazán a rendszerben. Ez utóbbi lehetővé teszi az ügyfélkapcsolat-management folyamata során keletkező dokumentumok (e-mail-ek, vázlatok, rajzok stb.) archiválását és felhasználói szinten szabályozott hozzáférhetőségét.

A proALPHA-rendszerbe mélyen integrált CRM-komponensek széles bázist nyújtanak az ügyfélkapcsolat-management bonyolítása során szükségessé váló döntések helyes meghozatalához. Az integráltság és folyamatos adatfeldolgozás révén elfelejthetők az olyan problémák, amelyek átláthatatlan ügyfél-történeti adatbázisok miatt keletkeznek, esetleg nem kielégítő ügyfélkezelési csapatmunkából, vagy a partneradatok hiányos, ill. hibás rögzítéséből fakadnak.

A stuttgarti vásárra szeretettel várjuk a magyar érdeklődőket, valamint meglévő ügyfeleinket is.


Vissza a sajtóközleményekhez