Ország:
Magyarország
Telefonos megkeresések

Szeretne többet megtudni rendszerünkről?

Örömmel visszahívjuk! Kérjük, írja meg nevét, telefonszámát és mi rövidesen megkeressük Önt!

Levelét a következő címre küldje:

info.hu(at)proalpha.de

Kapcsolat

Kérdése vagy észrevétele van?

Írja meg e-mail-ben – mi hamarosan válaszolunk Önnek.

Levelét a következő címre küldheti:

info.hu(at)proalpha.de

Cím

proALPHA Software Kft.

Fehérvári út 84a.

Tel. +36 (1) 371-1560

Fax +36 (1) 371-1569

Útvonaltervező

proALPHA Szerviz

Elégedett ügyfelek a kiváló szerviznek köszönhetően

Képernyőfotó: proALPHA Szerviz - beosztástervezés

A jó minőségű szerviz gyakran egy olyan fontos terméktulajdonság, amely a versenytársakkal szemben előnyt jelenthet a vállalat számára. A proALPHA a szerviztevékenységek szinte teljes palettáját lefedi: a call-kezeléstől kezdve a cserealkatrész-ellátáson, karbantartási szerződéseken át az ügyfeleknél lebonyolított szerviztevékenységig, ideértve a javítást, karbantartást végző munkatársak beosztástervezését is.

Különlegességek

A Szerviz modul számos folyamatában - pl. call-center-hívás, rendelésbonyolítás, beosztástervezés, szerviz végrehajtása és lejelentés, valamint számlázás - szükség van a proALPHA ERP-rendszer részletes információira. Az anyag rendelkezésre állása és a rendelési státusz, rendelésekkel, szállításokkal, számlákkal és nyitott tételekkel kapcsolatos információk, költséghányadok, valamint költséghelyek és költségviselők terhelése és mentesítése, valamint az összes történeti dokumentum csak egy teljes és teljes körűen integrált ERP-rendszerben állhatnak ilyen részletezettségben a felhasználók rendelkezésére.

Egy call fogadásakor az ügyfél számára csak úgy lehet kompetens támogatást nyújtani, ha a szervizmunkatárs számára az ügyféllel kapcsolatos minden információ és folyamat azonnal rendelkezésre áll. Ide sorolhatók a felhasznált termékek mellett a nyitott callok, karbantartások is. Ha rendelkezik CTI-telefonállomással, akkor a szervizmunkatárs számára közvetlenül és azonnal minden szükséges információ rendelkezésre áll - ráadásul anélkül, hogy az ügyfelet keresnie kellene.

A termékakta mind a vállalat saját szerviztechnikusai, mind a külső munkahelyen munkát végzők számára információt nyújt az aktuális konfigurációról, illetve a készülékekbe, gépekbe, eszközökbe beépített cikkekről, valamint történeti adatokról. Így sok kérdés, például a megfelelő cserealkatrészek beazonosítása már az ügyféllel való telefonbeszélgetés közben tisztázható, illetve a várhatóan szükségessé váló gyorsan kopó alkatrészek előre megrendelhetők.

A hosszú távú szervizmegállapodások az ügyfelek számára biztosítják a rendszeres karbantartást, a gyorsan kopó alkatrészek cseréjét és a termék megfelelő utógondozását. Az eredmény: elégedett ügyfelek.

A minőségi szerviz gyorsaságot, hatékonyságot és átláthatóságot igényel. A beosztástervezéssel a dolgozók szerviztevékenységei valamint az összes többi erőforrás közvetlenül követhető. Rövid távú eseményeknél a cselekvési mozgástér azonnal felismerhető.