Ország:
Magyarország
Telefonos megkeresések

Szeretne többet megtudni rendszerünkről?

Örömmel visszahívjuk! Kérjük, írja meg nevét, telefonszámát és mi rövidesen megkeressük Önt!

Levelét a következő címre küldje:

info.hu(at)proalpha.de

Kapcsolat

Kérdése vagy észrevétele van?

Írja meg e-mail-ben – mi hamarosan válaszolunk Önnek.

Levelét a következő címre küldheti:

info.hu(at)proalpha.de

Cím

proALPHA Software Kft.

Fehérvári út 84a.

Tel. +36 (1) 371-1560

Fax +36 (1) 371-1569

Útvonaltervező

proALPHA Workflow

Üzleti folyamatok automatizálása

Képernyőfotó: Automatikus workflow

A proALPHA-nál a teljes rendeléslebonyolítást az értékesítéstől a műszaki előkészítésen és a termelésen át az összeszerelésig automatizmusok támogatják. Ezen aktív workflow keretében (ún. workflow-automatizmus) minden információs objektum a hozzárendelt üzleti folyamatnak megfelelően automatikusan feldogozásra kerül. A feldolgozást bizonyos események elindíthatják, vagy akár meg is állíthatják.

Különlegességek

Gyakran találkozni a belső hálózaton történő levelezés workflow-val történő téves azonosításával. Az aktív és teljesen integrált proALPHA automatikus workflow ennél egy nagy lépéssel továbbmegy. Szabályok megfogalmazásával a workflow ütőképes eszközzé válhat, segítségével a merev, előre definiált folyamatok változtathatóvá tehetők. A folyamat egyes lépéseinek feldolgozásakor a workflow a mindenkori eredményektől függően fut le. Így például egy ajánlat - értékétől függően - különböző helyekre küldhető engedélyezés céljából.

Az objektumorientált megközelítés lehetővé teszi a proALPHA automatikus workflow speciális üzemi igényeknek megfelelő egyszerű testreszabását és bővítését.

Az illetékes dolgozónál megjelennek a neki kiosztott feladatok – pl. nyitott ajánlatok, follow-up (emlékeztetők), terveltérések, stb. A gazdasági események feldolgozása közvetlenül a feladatmonitorból történik. Ezen funkciók messze felülmúlják a legtöbb átlagos rendszer által nyújtott funkciókat.

A telephelytől független és egész vállalatot átfogó kommunikációs médiumok (EDI, Internet, WebShop és CRM Offline) alkalmazásával az automatikus workflow a szoftver egy lényeges alkotóeleme, biztosítva ezzel a teljes körű megoldás bázisát.