Ország:
Magyarország
Telefonos megkeresések

Szeretne többet megtudni rendszerünkről?

Örömmel visszahívjuk! Kérjük, írja meg nevét, telefonszámát és mi rövidesen megkeressük Önt!

Levelét a következő címre küldje:

info.hu(at)proalpha.de

Kapcsolat

Kérdése vagy észrevétele van?

Írja meg e-mail-ben – mi hamarosan válaszolunk Önnek.

Levelét a következő címre küldheti:

info.hu(at)proalpha.de

Cím

proALPHA Software Kft.

Fehérvári út 84a.

Tel. +36 (1) 371-1560

Fax +36 (1) 371-1569

Útvonaltervező

Rendszertechnika

Egyszerű rendszerfelügyelet – megbízható üzemeltetés

IT-tanácsadóink felismerik az optimalizálási lehetőségeket és konkrét ajánlásokat tesznek.

A vállalatok függő helyzetben vannak IT-rendszerüktől - a megbízható üzemeltetés elengedhetetlen fontosságú. Rendszertechnikai IT-tanácsadóink az ügyfelekkel közösen, az ügyfélnél tervezik meg a jövőbeli proALPHA-üzemeltetés IT-infrastruktúráját.

Végül a telepítéssel és a konfigurációval integráljuk a proALPHA-t az ügyfél IT-környezetébe és ezzel letesszük az alapját egy, a jövőben megbízhatóan működő IT-üzemeltetésnek. Egy proALPHA-t használó vállalat általában saját maga működteti IT-infrastruktúráját. A rendszertechnika feladata a professzionális és személyre szabott tanácsadás, illetve a lent ismertetett megoldáscsomagok biztosítása.

Az IT minden lehetséges kérdésfeltevésében átfogó és kompetens segítséget nyújtunk, biztosítva ezzel ügyfeleink megbízható működését.

Rendszerfelülvizsgálat

A proALPHA ügyfelek általi működtetésének támogatásaként IT-rendszertechnikai szakértőink éves rendszerfelülvizsgálatot javasolnak. A szakemberek tudják, hogy mire kell figyelniük. Egy standardizált eljárás alapján felülvizsgálják az ügyfél rendszereit, biztosítva ezzel a megbízható rendszerüzemeltetést.

Az intézkedések célja a problémás helyzetek felismerése, ellenintézkedések foganatosítása és hibák, illetve a proALPHA fokozatos rendszerlassulásának elkerülése. A rendszer felülvizsgálata egy munkanapot vesz igénybe.

  • "Egészségesebb" proALPHA rendszerüzemeltetés
  • Hibát okozó helyzetek felismerése
  • Ismert hibaforrások elkerülése
  • Rendszer fokozatos lassulásának elkerülése
  • A kialakított "katasztrófavédelmi intézkedések" funkció biztosítása
  • Rendszerleállás kockázatának csökkentése
  • A finomhangolást lehetővé tevő intézkedések időben történő bevezetése

  • System Health elemzése
  • Cleanup
  • Adatbázis-elemzés

    • Paraméterezés
    • Fizikai elrendezés (layout)
    • Táblák és indexek

  • Esetlegesen meglévő "katasztrófavédelmi" megoldások
  • Backup-elemzés
  • Konfigurációk hozzáigazítása
  • Esetleg további javaslatok kidolgozása

Teljesítmény-tuningolás

Előfordulhat, hogy a rendszerfelülvizsgálat eredményeként a szakértők konkrét javítási intézkedéseket javasolnak. A javasolt intézkedések a rendszerfelülvizsgálat eredményéhez igazodnak. Mivel ezek az intézkedések tipikusan a termelési környezet kiesésével járnának, azokat csak alapos egyeztetést követően és először csak egy tesztkörnyezetben hajtjuk végre.

  • Hatékony proALPHA rendszerüzemeltetés
  • Válaszidő javítása
  • Várakozási idők elkerülése
  • Rendszerrel szembeni elégedettség növelése
  • A mindennapi ügyvitel hatékonyságának növelése

 

 

  • A rendszer felülvizsgálatát követő konkrét intézkedések megvalósítása

    • Index Rebuild
    • Dump & Reload

  • Amennyiben szükséges, szisztematikus teljesítményelemzés a probléma vélt okozójának irányába
  • Teljesítménymérés minden módosítást követően, míg a megfelelő eredmény be nem következik

IT-virtualizációs és IT stand-by tanácsadás

A proALPHA-ügyfelek általában ötévente kezdenek egy új IT beruházási ciklust. A meglévő IT megújításra szorul, így a proALPHA verzióváltások is tipikusan ebbe a ciklusba esnek bele. Ésszerű a bázistechnológiát és a proALPHA-t egymással egyeztetett módon fejleszteni.

Az alábbi kérdések várnak megválaszolásra:

  • Melyik út vezet az IT-virtualizálációhoz és egy hatékonyabb proALPHA-működtetéshez?
  • Mely IT stand-by szükséges és hogyan érhető el ez gazdaságosan?

Az ügyfeleinkkel történő konzultáció egy bevált tanácsadási módszertan szerint történik. Első lépésben az ügyféllel közösen kidolgozásra kerülnek a döntéshez szükséges különböző keretfeltételek (pl. meglévő IT-infrastruktúra, rendelkezésre állással szemben támasztott követelmények, a meglévő technika proALPHA-val fennálló kompatibilitása, stb.). Egy következő lépésben nagy vonalakban kidolgozásra, majd értékelésre kerül több lehetséges IT-megoldás. Ezen nagyvonalú megoldástervezetek alapján bekérhetők a konkrét szolgáltatók ajánlatai; a proALPHA semleges megbízottként információkkal támogatja az ajánlat létrehozását és segít az ajánlatok értékelésében.

Módszertani elemzés és dokumentáció a német Statisztikai Hivatal "Információtechnikai biztonsági alapelvekben" (BSI) megfogalmazott eljárás szerint

  • IT-rendszerek, alkalmazások és IT-szolgáltatások
  • Alkalmazás- és rendszerfüggőségek
  • Szükséges védelem rögzítése/rendelkezésre állási célok definiálása
  • Koncepció: cselekvési alternatívák, mint megoldási szcenáriók
  • Megoldási szcenáriók értékelése
  • Szcenáriók dokumentálása és előkészítése IT-követelmények formájában rendszerházak számára

IT stand-by

Ügyfeleink többnyire sikeresen, saját maguk működtetik az általuk használt proALPHA-rendszert. Az ehhez szükséges műszaki infrastruktúra komplex és mint ilyen, nem mentes zavaroktól és kiesésektől. Ezzel az ajánlattal kívánunk ügyfeleinknek segítséget nyújtani abban, hogy az ügymenetükből adódó, IT-rendszerek rendelkezésre állásával szembeni magas követelményeknek meg tudjanak felelni.

A proALPHA stand-by megoldások segítségével az infrastruktúra műszaki problémáinak következtében adódó adatvesztések a proALPHA-ban elkerülhetők. Lépcsőzetes biztonsági koncepciónk ügyfeleink számára lehetővé teszi, hogy az éles proALPHA-rendszer kiesése esetén egy alternatív produktív rendszerre válthassanak. Ehhez az összes proALPHA-szerverfunkció előkészítésre és konfigurálásra kerül egy informatikai vészhelyzet esetére szolgáló külön rendszeren. Ezt követi egy átkapcsoló eljárás implementálása vészhelyzet esetére. Az ügyféllel egyeztetésre kerülnek egy nem kívánt informatikai vészhelyzetben végrehajtandó intézkedések. A megvalósítás során szimulálásra és dokumentálásra kerül egy vészhelyzet, amivel tesztelhető a stand-by működés hibátlan üzemeltetése.

  • Gondoskodás az üzleti szempontból kritikus proALPHA-alkalmazás biztonságáról kritikus esetekben
  • Kipróbált eljárás adatbázis-szinten
  • A proALPHA kieső idő minimálisra csökkentése az üzenben
  • Adatvesztés minimalizálása teljes műszaki kiesés esetén

  • A telepítés tervezése és koncepció kidolgozása
  • A kiválasztott stand-by variáns implementálása
  • Informatikai vészhelyzet-szcenáriók tesztelése
  • Teendők dokumentálása veszély esetén
  • Az informatikai vészhelyzet-szcenáriók évente felülvizsgálandók
  • Rendszerfelülvizsgálatal való ésszerű kombináció

Adminframework

A proALPHA Adminisztrációs framework átfogó proALPHA adminisztrációs funkciókat tartalmaz egy kellemes webes felhasználói felületen. A proALPHA-ügyfeleknek ezzel rendelkezésükre áll egy modern szoftver-keretrendszer, amely megkönnyíti a proALPHA-szerver adminisztrációját. Áttekintést nyújt és növeli az IT és a proALPHA-adminisztrátor hatékonyságát.

  • A proALPHA-adminisztráció hatékonyságának növelése

    • Adminisztráció első pillantásra
    • Áttekintés és idő az adminisztrátorok számára
    • Egyszerűbb kezelés az "Alkalmi adminisztrátor" számára
    • Tipikus adminisztrációs funkciók gyorsítása

  • Egy központi webfelület
  • Funkciók az összes központi komponens számára
  • Lehetőség több szerver egy webes felületről történő adminisztrációjára
  • Speciális proALPHA Service Daemon funkciók Windows alatt

IT-monitoring

Monitoring alatt a proALPHA üzemeltetésével kapcsolatos rendszerkritikus komponensek monitoring-szoftverrel történő felügyeletét értjük. A "proALPHA Active Monitoring" műszakilag a Progress Open Edge Managementre (OE Management) alapul, kiegészülve a proALPHA Best Practises szerinti szolgáltatásainkkal és specialistáink know-how-jával.

Az IT-monitoring a gyakorlatban egy automatizált IT-üzemeltetésnek felel meg és lehetővé teszi az IT-részlegek hatékony működését és a személyi költségek minimalizálását.

  • A napi ügyviteli adminisztrációs ráfordítások csökkentése
  • Hatékonyságnövelés vizuális „Rendszercockpit“ segítségével
  • Üzemeltetés biztonságának növelése
  • Kiesési kockázat csökkentése a problémákra való időben történő figyelmeztetéssel
  • Hibaelkerülési intézkedések időben elindíthatók
  • Adatok rögzítése trendelemzés céljából
  • Redszerelemzések támogatása valósidejű statisztikák és grafikák által

  • A telepítés tervezése és koncepció kidolgozása
  • Felügyelendő komponensek azonosítása
  • Telepítés és az OE menedzsment kezdeti paraméterezése külön szerveren
  • Rendszerkomponensek lépésről lépésre történő felvétele a felügyeletbe (produktív rendszer)
  • Kezelés útmutatási és eljárási mód a monitoringnál
  • Implementálás áttekintő ellenőrzése (review)